Mijn Klacht:
M’n pakketje moest op 29 november 2014 worden bezorgd. Ik was de hele dag thuis, maar er werd echter niet door de bezorger aangebeld. Heb wel een briefje gekregen in de brievenbus om een nieuwe afspraak te maken. Heb op de website voor de optie “afhalen bij een parcelshop” gekozen. Het pakketjes zou op 2 december 2014 afgeleverd zijn, maar werd toch niet afgeleverd door een zogenoemde sorteerfout. Het zou de volgende weer worden aangeboden. Op 3 december 2014 is het ook niet afgeleverd, omdat het volgens the track & trace app de opdracht niet kon worden uitgevoerd. Nu is het pakketje weer terug gebracht naar het sorteercentrum. Ik vind het maar een raar verhaal dat het pakket niet is afgeleverd bij een DHL afhaalpunt, terwijl ik wel voor een gekozen heb.
Gewenste Oplossing:
Ik zou graag willen weten wat er precies aan de hand is en ik wil dat m'n pakketje weer voor 6 december wordt afgeleverd op het gekozen afhaalpunt.

