Mijn Klacht:
Ik bestel geen producten meer bij bedrijven die bezorgen via DHL. Ik trap er niet meer in. Gisteren was er weer een pakketje van mijn zoon zoek, was bezorgd een laan verderop. Gelukkig waren deze mensen zo aardig om het bij ons af te geven. De bezorgers sjoemelen met handtekeningen, zetten zelf een handtekening en bezorgen dan niet.
Gewenste Oplossing:
Helemaal niet meer, vertrouwen is weg bij mij, vrienden en familie.

