Klacht: bezorging

[email protected] op 02 december 2014 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 2 december 2014
Reactie van het bedrijf:

Beste heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Ik kan me voorstellen dat het voor u vervelend is als de bezorger niet bij de buitendeur aanbelt waardoor u niet kunt zien wie er voor de deur staat. Ik zal hiervan intern...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 2 december 2014

Een klant van DHL heeft geklaagd over de bezorging van een pakket. Ondanks dat de klant de hele dag thuis was, ontving hij een briefje dat hij niet thuis zou zijn. De klant vindt het vervelend dat de bezorger alleen aan de binnendeur heeft gebeld, terwijl er een camera bij de buitendeur is geïnstalleerd om te zien wie er voor de deur staat.

Mijn Klacht:

De bezorger van DHL is aan de deur geweest en heeft een briefje in de bus gedaan dat ik niet thuis zou zijn.
Ik ben echter de hele dag wel thuis geweest .
De laatste tijd heb ik al meerdere pakjes gekregen via DHL maar ik vind het uitermate vervelend dat de bezorger bij mij aan mijn binnendeur van de flat belt terwijl wij bij de buitendeur een camera hebben hangen waardoor ik kan zien wie er voor de deur staat .

Gewenste Oplossing:

Ik wil gewoon dat de buitendeurbel gebruikt wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 02 december 2014 om 10:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Ik kan me voorstellen dat het voor u vervelend is als de bezorger niet bij de buitendeur aanbelt waardoor u niet kunt zien wie er voor de deur staat. Ik zal hiervan intern een melding maken.

Mijn excuses voor het ongemak. Als u hier nog verdere vragen of opmerkingen over heeft, dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,
David

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM