Mijn Klacht:
Onlangs zou er een pakket binnen moeten komen van DHL, via de track en trace code zou die bezorgt moeten zijn. Echter heb ik hem nooit gekregen. DHL gebeld en hun hebben mij verteld dat ik via de afzender een onderzoek moet starten.
Dit heb ik gedaan echter komt daar uit dat het pakketje bezorgt is bij mij thuis. Niemand heeft een bezorger laat staan pakketje gezien dus ben nog altijd geen stap verder. DHL blijft erbij dat die bezorgt is terwijl ik en mijn buren niks ontvangen hebben.
Ik vindt het erg slecht dat DHL zo een pakketje op afgeleverd zegt terwijl er geen bezorg bij mijn huis is geweest!
Gewenste Oplossing:
Dat het pakketje bovenwater komt en alsnog bezorgt wordt, hij moet toch ergens zijn als ik hem niet heb.

