Mijn Klacht:
Na het afsluiten van mijn abonnement op de krant van Algemeen Dagblad heb ik geen enkele krant ontvangen. Dit probleem is direct na het afsluiten van het abonnement begonnen. Ondanks meerdere pogingen om contact op te nemen met Algemeen Dagblad, heb ik geen reactie of oplossing ontvangen. Dit is erg teleurstellend en niet wat ik had verwacht van een gerenommeerde krant.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om de krant alsnog te ontvangen, bij voorkeur vandaag nog.

