Mijn Klacht:
Vandaag heb ik gerookte paling gekocht bij Dekamarkt. Een uur voor het eten heb ik de paling uit de koelkast gehaald, maar het uitgedroogde vel liet zeer moeizaam los. Het visvlees was ook moeilijk van de graat te krijgen. Dit was voor mij een grote en vooral dure teleurstelling, aangezien ik gewend ben aan betere kwaliteit van Dekamarkt.
Gewenste Oplossing:
Ik zou graag willen weten hoe Dekamarkt bereikbaar is, zoals ik nu via deze klachtensite contact heb.

