Mijn Klacht:
Ik heb mijn bestelling vrijwel direct na het plaatsen geannuleerd. Ondanks mijn duidelijke verzoek om de bestelling te annuleren, bleef TopRC mij alternatieven aanbieden in plaats van de annulering te verwerken. Uiteindelijk is de bestelling toch verzonden. Ik heb het pakket geweigerd, waarna de retourzending tijdens het transport is zoekgeraakt. Volgens TopRC loopt er een onderzoek, maar inmiddels zijn we ruim twee maanden verder en heb ik nog steeds geen terugbetaling ontvangen. In de afgelopen twee maanden heb ik meerdere e-mails gestuurd waarop ik nauwelijks of geen reactie heb gekregen. Ook telefonisch heb ik meerdere keren contact gezocht. Tijdens mijn laatste telefoongesprek kreeg ik te horen dat het “te warm was om in het systeem te kijken” en werd het gesprek beëindigd. Ik vind dit een zeer onprofessionele manier van omgaan met klanten. Ondertussen moet ik de termijnen via in3 gewoon blijven betalen, terwijl ik de bestelling direct heb geannuleerd en nooit in bezit heb gehad. Ik heb geprobeerd het probleem netjes met TopRC op te lossen, maar na ruim twee maanden is er nog steeds geen oplossing of duidelijke communicatie. Daarom dien ik deze klacht in.
Gewenste Oplossing:
Graag ontvang ik mijn geld terug.

