Mijn Klacht:
Ik heb een vervelende ervaring gehad in kroeg Het Feest, waar de wc’s en het sanitair permanent op slot zijn. Mensen met een beperking worden niet serieus genomen en vaak weggestuurd met de boodschap ga maar naar een andere tent. Dit is ongepast en onacceptabel. Het is belangrijk dat iedereen, ongeacht hun situatie, toegang heeft tot sanitaire voorzieningen.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek de Gemeente Groningen om ervoor te zorgen dat de wc's en het sanitair toegankelijk zijn voor mensen met een beperking.

