Mijn Klacht:
Ik wil een klacht indienen over het labelen van mijn fiets door de gemeente Amsterdam. Mijn fiets is geen wrak, maar is voor de derde keer gelabeld om weggehaald te worden. Ik gebruik deze fiets als extra fiets vanwege mijn reuma, en gebruik hem niet zo vaak. Dit labelen is voor mij erg vervelend en onterecht.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek de gemeente om het label van mijn fiets te verwijderen en ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt.

