Mijn Klacht:
Ik heb een zeer teleurstellende ervaring gehad tijdens het Toppers in Concert. Wij hebben 1,5 uur in de regen en onweer moeten wachten, terwijl er minimaal poortjes beschikbaar waren om binnen te komen. Hierdoor hebben we bijna een uur van het concert gemist, zonder enige communicatie over de vertraging. Dit is extra frustrerend gezien de hoge kosten van de entreekaarten en het feit dat we een deel van het concert niet hebben kunnen bijwonen.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om een terugbetaling van de helft van het aankoopbedrag, wat ik een minimale oplossing vind voor deze situatie.

