Klacht: 9x afgeschreven voor 2 maanden gebruik

op 26 april 2017 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

In november 2016 was ik kortstondig opzoek naar een huurwoning en heb mij daarom aangemeld op huurwoningen.nl. In December heb ik het abonnement weer opgezegd omdat ik inmiddels een huis had gekocht.

In maart 2017 kom ik er achter dat Huurwoningen.nl 9x 19.95 van mijn rekening heeft afgeschreven. Bij navraag verklaren ze dat ik een dubbel abonnement blijk te hebben en dat opzegging niet goed verlopen is.

Ik vind het onaanvaardbaar dat huurwoningen.nl sneaky via een verkapte betalingswebsite de abonnementskosten dubbel afschrijft

Ik heb 2 maanden van de website gebruik gemaakt en ben bereid 2 maanden te betalen. Ik ben tevreden als de 7 facturen worden geannuleerd.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurwoningen.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurwoningen.nl nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 12 mei 2017 om 10:41 geantwoord

Beste lezer,

Deze klacht is enige tijd geleden door Huurwoningen.nl in behandeling genomen en opgelost. Wanneer u vragen heeft kunt u onze klantenservice elke werkdag telefonisch, per mail of via whats'app bereiken. We zullen u dan helpen en samen met zoeken naar een passende oplossing.

We wensen u een prettige dag!

Maaike
Huurwoningen.nl

Heeft op 12 mei 2017 om 17:41 geantwoord

Er is geen oplossing geboden, wordt gedreigd met een deurwaarder.

Alle klachten die gemeld zijn door klachtnl@post-uiterweer.nl