Klacht: 9-7-2016 accucase besteld, nog niets ontvangen

op 09 september 2016 over Vanoutlet.nl in de categorie Deal-Sites

Ik heb op 9 julie bij Vanoutlet.nl een accucase besteld en via Ideal betaald voor E 19,99 en kreeg de factuur de volgende dag per mail waarop stond vandaag besteld morgen in huis. Ik heb diverse mails gestuurd en een bericht gekregen dat er alleen nog een andere kleur beschikbaar was en dat de zwarte volgende week weer leverbaar zijn.
Later weer gemaild en toen een automatisch bericht gekregen dat mijn vraag z.s.m. beantwoord zou worden. Dit is niet gebeurd. Ik heb diverse malen gebeld, maar er wordt niet opgenomen!

Ik wil mijn geld terug of een directe levering.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vanoutlet.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vanoutlet.nl nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vanoutlet.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vanoutlet.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vanoutlet.nl

Heeft op 22 april 2017 om 02:13 geantwoord

Beste klant

Wat jammer dat u een klacht heeft over uw aankoop bij Vanoutlet.nl
Hopelijk is uw klacht reeds opgelost ,
Mocht uw klacht niet opgelost zijn mag u onze klantenservice bereiken via sales@vanoutlet.nl voor een oplossing.
Wij doen onze best om alle klachten op een nette manier op te lossen .

Met vriendelijke groeten
Vanoutlet.nl

Heeft op 29 april 2017 om 21:14 geantwoord

Wij gaan contact opnemen met vanoutlet.nl maar het zou passender geweest zijn als zij gewoon mijn vooruitbetaalde geld hadden teruggestort of zelf contact met mij hadden gezocht, nu ligt de bal weer bij mij? Een oplossing is er dus nog echt niet? Ik ben ook nog niet erg verwachtingsvol, er komt nu immers pas reactie na ruim een half jaar.

Alle klachten die gemeld zijn door L.M. Wolters