Klacht: 8,32 euro betalen voor een gesprek over een reparatie!!!!

op 05 juli 2021 over Medion in de categorie Electronica - Computers

Op 31 mei ben ik door Lenovo ivm een defect aan een toetsenbord doorverwezen naar Medion 0900- 5433833. Medion doet kennelijk de garantieafhandeling van Lenovo binnen Nederland.

Ik werd keurig te woord gestaan door een klantenservice medewerker, maar er werd mij van te voren niet verteld wat dit gesprek per minuut zou kosten en na aanvang werd ook keurig netjes de telefoon snel opgenomen om vervolgens vlot in de wacht gezet te worden.

Wat schetst mijn verbazing, ik heb voor dit gesprek wat overigens helemaal niets heeft opgeleverd een rekening gekregen van 8,32 euro. Medion jullie moeten je diep schamen voor dit gedrag!

Wanneer Medion stopt dit met soort praktijken en deze gesprekskosten terug betaald!

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Medion over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Medion in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Medion een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Medion

Heeft op 05 juli 2021 om 11:59 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Middels dit bericht kunnen wij u het volgende meedelen. Daar wij enkel de buiten garantie artikelen voor Lenovo in behandeling nemen kunt u enkel met dit telefoon nummer contact opnemen. Voor overige vragen dient u met Lenovo contact center contact op te nemen.

Medion Webcare Team

Heeft op 05 juli 2021 om 12:28 geantwoord

Zorg dat je als bedrijf eerlijk en transparant bent naar de klant toe, dat is waar het aan schort! Het woord service is Medion niet gegeven, enkel het per minuut verdienen aan klanten door ze aan het lijntje te houden. Ik had een hoge pet op van Medion, maar die is volledig teniet gedaan door dit gedrag en zal dan ook nooit meer iets van Medion kopen of anderen aanraden om te kopen!

Alle klachten die gemeld zijn door pkerkhoff