Klacht: 6 i.p.v. 1 dag aflevertijd.

cobee op 05 april 2018 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 30-3-2018 een bestelling geplaatst, een combimagnetron ter vervanging van een defecte. Met toegezegde levering de volgende dag! De bestelling is vanuit Bemmel en Kroon op 00.14 uur, 31-3-2018 op sorteercentrum binnengekomen. Door een reeks van herhaalde interne fouten op 5-4-2018 rond 9.30 uur opnieuw de melding dat de levering niet deze dag geleverd kan worden.
Wie kookt in de tussentijd mijn eten, of verwarmt het

Met een onmiddellijke levering vóór 17.00 uur vandaag 5-4-2018 en een toegevoegde nationale dinerbon voor 2 personen.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 10 april 2018 om 11:10 geantwoord

Geachte Heer Coolegem,

Bedankt voor uw bericht.

We hebben dit voor u nagekeken en zien dat er inderdaad sprake was van een sorteerfout. De order is op het verkeerde depot geleverd om in de route mee te nemen vanuit het dichtbijzijnst depot richting uw adres. Om die reden was het niet mogelijk de afspraak van 31-03-2018 door te laten gaan. Tijdens de volgende afspraak werd de order vanuit een ander depot gereden maar het leveren op het juiste depot en het uitrijden van de koerier heeft zich op dat moment gekruist waardoor dit helaas ook niet door kon gaan. Op dat moment is er meteen gezocht naar een alternatieve oplossing echter de order diende eerst op het juiste depot terecht te komen. Momenteel kunt u een afspraak maken om de order alsnog te ontvangen. Dit kunt u doen in uw My Dynalogic omgeving met uw track trace code.

We begrijpen dat het een heel vervelende situatie is geweest echter we kunnen uw verzoek tot compensatie niet honoreren. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Team WeCare Dynalogic

cobee

Heeft op 10 april 2018 om 11:27 geantwoord

DE stelling \"we kunnen uw verzoek tot compensatie niet honoreren\" getuigd van onwil om ook maar iets van de interne fouten te leren. Méér dan een week lang iemand zonder kooktoestel te laten zitten SCHREEUWT om compensatie!!!

Bericht van Dynalogic

4 jaren geleden - Geachte Heer Coolegem, Zoals reeds aangegeven kunnen we uw verzoek tot compensatie voor het later leveren van uw combimagnetron niet honoreren. Ervan uitgaande u zo voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door