Klacht: 5 maanden geleden schoenen retour gestuurd en nog steeds GEEN terug STORTING

op 28 september 2017 over Spartoo in de categorie Internetshops - Kleding

op 17-05-2017 heb ik paar schoenen terug gestuurd naar spartoo, Ik heb vaak genoeg telefonisch contact op gezocht met de klantenservice en er is nog steeds niets aan gedaan. Ze vertelden mij dat de pakketje bij de buren terecht kwam en dat ze de pakketje naar de juiste adres moesten sturen. na paar keer bellen is mijn retour uiteindelijk bij de goeie adres terecht maar er was nog steeds geen terug storting van pas gekomen. Dus heb ik weer contact opgezocht vertelden ze mij dat ze er mee bezig waren. 2 weken gingen voor bij en nog steeds hadden ze geen terug betaling gedaan. Heb ik weer contact opgezocht vertellen ze mij dat ik eerder moest bellen, dat er een collega nog steeds mee bezig is en dat ik geduld moest hebben. nu zijn er weer paar weken voor bij en ik krijg mijn geld maar niet terug. hoe vaak moet ik hier voor nog bellen? Mijn geduld is nu opgeraakt en dien ik een klacht in. En nooit meer zal ik weer iets bestellen bij Spartoo.
Bestelnummer 2000 0378 9415 5718

Sueda Berber

Ik ben pas tevreden als ik mijn geld terug krijg.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Spartoo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Spartoo nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spartoo in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door sev__@live.nl