Klacht: 5 dagen storing voor de boeg

op 30 maart 2013 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Upc gehad veel ellende gehad maar lijbrandt overtreft onze alles. Sinds gisteren wordt hun modem niet meer herkent en na herhaaldelijke telefoontjes mogen we si ds gisteren tot na pasen wachten op een monteur. Ik heb een tweede abb. opgezegd en ga deze juridisch aanvechten. Wat een ongekende waardeloze firma. Ga zo door!

Met pasen geen tv, geen internet en geen telefonie.

Geen

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lijbrandt over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb Lijbrandt een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

Bericht van Lijbrandt

7 jaren geleden - Beste Jboumans,We begrijpen dat het niet prettig is om de Pasen zonder TV, telefoon en internet te zitten, een storing komt nooit op het goede moment.We zien dat onze collega's werken aan een oplossing, mocht dit probleem niet op afstand kunnen worden opgelost dan wordt er contact met u opgenomen voor een afspraak. Wij raden u aan om uw mobiele telefoon goed in de gaten te houden, ziet u een anoniem gesprek dan is dit hoogstwaarschijnlijk onze collega die u belt voor een afspraak.Zodra er nieuwe informatie beschikbaar is zullen wij contact met u opnemen, voor de periode dat u geen gebruik heeft kunnen maken van het abonnement ontvangt u achteraf een vergoeding.Met vriendelijke groet, Ruben Smith Webcare Lijbrandt

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lijbrandt

Heeft op 04 april 2013 om 10:06 geantwoord

Beste Jboumans,

De netwerkbeheerder geeft aan u te hebben gesproken en dat u zegt dat het probleem inmiddels is verholpen.
Wij zijn blij om dit te horen en wensen u veel plezier met onze diensten.

Fleur
Lijbrandt Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Jboumans