Klacht: 5 bankafschriften niet ontvangen!

op 11 augustus 2017 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

1. 10-7-2017 ING bankafschrift niet ontvangen!
2. 11-5 2017 ING bankafschrift niet ontvangen!
3. 11-7-2017 ING bankafschrift niet ontvangen!
4. 17-7-2017 ING bankafschrift niet ontvangen!
5. 24-7-2017 ING bankafschrift niet ontvangen!

Dit is zeer persoonlijke informatie die misschien wel elders bezorgd is!
Ik neem dit heel hoog op! De ING bank is geïnformeerd en betreuren het ook zeer

Gewenste Oplossing:

1. Ik wil alsnog deze post, mijn 5 bankafschriften ontvangen!
2. Ik wil weten wat ermee gebeurd is.
3. Waar, of bij wie mijn post, de 5 enveloppen met zeer persoonlijke informatie gebleven is.
4.Dat u het terug haalt op het foutieve adres, mocht het daar bezorgd zijn.
5. Financiele vergoeding voor gelede schade

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sandd over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 11 augustus 2017 om 15:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door jannekeviegers