Klacht: 4 x een nieuwe afspraak moeten maken

op 31 mei 2021 over Bonarius Verwarming in de categorie Installatiebedrijven

De 1ste afspraak is telefonisch bevestigd bij een vrouwelijke telefoniste. Was niet in het systeem gezet dus niemand die kwam. Een dag vrij genomen voor niets.

2de afspraak, een monteur die geen lek kon vinden. En pas in de middag kwam iplv in de ochtend was afgesproken.

3de afspraak een monteur die het lek kon vinden maar er niets mee kon want die talenten had hij niet. Is een lekkage waar dringend op geanticipeerd moest worden. Ruim 5 weken later is er pas plaats. Gevraagd of de monteur als eerst kan komen bij mij ivbm nachtdienst en weer een dag vrij nemen, 4de dat vrij! Is er niet bijgezet door de telefoniste.

Hoe is dit toch mogelijk!????
Aan sorry heb ik helemaal niets, het is een bijzonder slechte communicatie in dat bedrijf.
Ik heb 4 vrije dagen moeten nemen waarvan er 2 niet nodig waren en de fout bij jullie ligt. Dat zie ik zeer graag gecompenseerd want vrije dagen besteed ik ook graag zoals ik dat zelf wil.

Ik ben tevreden als ik 2 vrije dagen in geld gecompenseerd krijg vanuit jullie. Had er ook 4 kunnen vragen.
Dit is voor mij het belangrijkste!!!

Tips voor jullie :
Jullie de monteurs goed opleiden zodat ze de klus ook kunnen opknappen waarvoor ze moeten komen.

De telefonistes beter instructie geven en geen dingen zeggen die ze niet waarmaken!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bonarius Verwarming

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bonarius Verwarming nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Irenelvs