Klacht: 4 weken wachten op uitbetaling door Ced

op 18 september 2017 over CED in de categorie Schadevaststelling en -onderzoek

Op 29 mei is er iemand tegen mijn geparkeerde auto aangereden, schadeformulieren ingevuld en ced ingeschakeld voor bemiddeling. Na meerdere keren bellen en na 3 maanden eindelijk telefonisch bevestigd te krijgen van het ced dat het geld door de verzekeraar zou worden overgemaakt, wachte ik geduldig tot ik het geld op mijn rekening zou ontvangen. Toen dit na een week nog niet gebeurd was weer gebeld met ced, waarna zij mij uitlegde niet te weten waarom het geld nog niet binnen was. Omdat ik het niet vertrouwde heb ik vervolgens zelf. contact opgenomen met de verzekeraar van de tegenpartij. Deze vertelden mij echter dat het geld al op 24 augustus was overgemaakt naar het ced! 4 weken later heb ik dus nog steeds mijn geld niet. Toch gaven zij bij mijn boze telefoontje naar het ced niet thuis. Marcel Segboer kon mij niet toezeggen dat het geld direct zou worden overgemaakt naar er eerst uitgezocht moest worden waarom het bedrag nog niet zichtbaar was in het dossier. Nu 4 maanden verder heb ik dus en geen geld en geen bevestiging van het ced wanneer ik dit bedrag zal ontvangen. Ga nooit in zee met deze organisatie en doe je schadeafhandeling zelf of d.m.v. een rechtsbijstandsverzekering.

Wanneer het schadebedrag deze week nog wordt uitgekeurd. Wanneer ik de brief van de verzekering van de tegenpartij als bewijs ontvang en excuses voor de belachelijke afhandeling en service van het ced!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CED over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CED in behandeling genomen

Bericht van CED

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Cairo, Uw bericht is in goede orde ontvangen. Wij zullen de zaak onderzoeken en u zo spoedig hierover informeren. Met vriendelijke groet, CED

Alle klachten die gemeld zijn door Danielle Cairo