Klacht: 4 reparatie’s en nog niet goed

op 16 januari 2014 over LG in de categorie Electronica Merken

Goedendag, ik heb 2 jaar geleden een pracht tv in huis gehaald en was er ook blij mee voor 3 maanden.
Na drie maanden begaf het moederbord het,netjes vervangen en geen gezeur meer voor een half jaar.toen begon mijn omlijsting scheurtjes te vertonen.Gebeld en ze kwamen de week daarop vanwege drukte, waar komt de beste man mee aanzetten?…..een moederbord pffff…najah weer een afspraak gemaakt en de omlijsting werd netjes vervangen (ook al voelt het alsof die tv aan alle kanten uit elkaar is geweest niet fijn. accepteerde ik het maar.
Nog geen week daarna begint mijn achterscherm echt heel erg te resoneren en vooral bij de live shows zoals dwdd.
Weer bellen en ze kwamen weer die week daarna, wat nu volgt vond ik echt niet leuk en voelde alsof mijn tv een groot knutsel project was, hij haalde de achterkant er af en begon schuimpjes tussen het scherm en het achter scherm te stoppen????!!!!…omg wat een amateuristische manier om een klant te helpen en nog recht voor zn neus ook.
De monteur zei ook dat hij hier niet achter stond maar ja moet van de baas.
De man gaat weg en uiteraard meteen iets op tv zoeken dat een diep geluid had, en ja hoor het resoneren was er gewoon nog alleen dieper in geluid…je snapt hem ik kan wel janken.
Weeeeeer gebeld en toen draaide alles om, meneer ik zie dat uw tv uit duitsland komt (gewoon bij de T-Mobile shop gekocht, overigens in een .nl shop)…die moeten het voor u oplossen!!…ik bellen, wat blijkt?…stekker was er uit getrokken wegens uitblijvend succes…er is geen één manier om de mensen achter die site te pakken te krijgen…weer lg bellen, jaaaa meneer dan zult u met duitsland moeten bellen…ik bellen hopende dat iemand goed engels kon want mijn duits is niet best.
Ook die meneer kon mij niet verder helpen…dus ik zit in zak en as….en ik had nog 1 maand te gaan voor de garantie…oftewel ze hebben dit heel slim gespeeld want in die tijd ga je dat nooit voor elkaar krijgen…ik heb !^%$%$!@ alles van LG…home cinema slaapkamer een 3d tv en de woonkamer, heb voor ruim 3500 euro aan spullen van LG…dus dan is het extra zuur als je zo behandeld wordt…eerst wel alle reparatie’s doen maar als de inkoper hem uit duitsland heeft is dat dus de klant te verwijten…Ik ben diep diep teleurgesteld en zeker door de telefonische behandeling…vroeger schreeuwde ik KOOP LG!!!…dat is klaar

Een andere TV, mijn part hetzelfde model zonder maandagmorgen problemen

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LG

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LG nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Brube