Klacht: 30 dagen terugbetalingstermijn wordt nog eens verlengd met 30 dagen

op 08 april 2013 over infurn.com in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 5 weken na annuleringsdatum te hebben gewacht, heeft de terugbelservice van INFURN eindelijk contact met mij opgenomen. Per mail krijg ik geen antwoord.

Volgens Mustafe heb ik de mail met mijn gegevens niet geretourneerd. Dat ik heb wel degelijk diezelfde dag nog gebeurd (staat in mijn mailhistorie) Nu moet ik weer 30 dagen wachten op mijn geld.

Weet iemand wat ik nu het beste kan doen?

Gewenste Oplossing:

Bedrag terug plus opslag

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over infurn.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over infurn.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door engelniels