Klacht: 3 zitbank vingate – geadverteerd direct leverbaar , 14 invoorraad – dus niet direct leverbaar

op 06 juli 2017 over Montel in de categorie Lederwaren

we hebben Montel fysiek bezocht Bij Holland Spoor en op banken staat direct leverbaar.
Op website https://www.montel.nl/banken/007512002602000/n3-zits-3-zitsbank-vintage-grijs.html zelfde verhaal
Staat op een van de eerste pagina’s : Montel Quick delivery. op voorraad binnen 5-10 werkdagen in huis.
De winkel pas over een maand , het call centre het zelfde verhaal.
Bottomline : haal all verhalen over quick delivery en op voorraad van jullie site en van de producten, gewoon nonense.

als we die bank voor de aangegeven prijs gewoon binnen de beloofde tijd thuis bezorgd krijgen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Montel over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Montel in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Montel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Montel

Heeft op 07 juli 2017 om 11:31 geantwoord

Beste JaapKaap,

Indien u een bank wil kopen met dezelfde afmetingen als genoemd op de website is deze direct leverbaar. Het is mogelijk om de poten aan te passen of voor een andere kleur te kiezen. Dan moet de bank op maat gemaakt worden en is de levertijd langer. Dit is de reden dat het langer kan duren.

Ik hoop u voldoende geinformeerd te hebben.

Julia - Webcare Montèl

Heeft op 07 juli 2017 om 15:27 geantwoord

Beste Julia, kunnen jullie een tijd aangeven? We hebben het exacte model als in winkel staat & op de website in winkelwagentje : 3 zits bank licht grijs met houten poten: Artikel omschrijving
3 zitsbank Vintage
Levertijd: Product uit voorraad leverbaar

Dus simple vraag is, als we vandaag betalen, wannneer wordt die geleverd.
dank voor het antwoord op deze simpele vraag, JaapKaap

Alle klachten die gemeld zijn door JaapKaap