Klacht: 3 x een 5,2!

op 07 augustus 2017 over Scheidegger Opleidingen in de categorie Opleiding

Zeer beknopte versie: ik heb 3x op rij een 5,2 behaald voor een examen. Dit lijkt onmogelijk! er is geen extra begeleiding mogelijk om je te ondersteunen voor het behalen van je examen. Wel, betaal je ruim 500 euro voor een herhalingstraining . 200 voor een herexamen en Inzage van het examen is alleen mogelijk in Utrecht( woon in Groningen) Bezwaar indienen kost 75 euro.

Na het behalen van de andere modules zonder problemen, valt mij dit erg zwaar. Op advies van de docent( online contact) houdt ik de leerdoelen aan maar ook dan behaal ik het examen niet. ik studeer ontzettend hard. Er is niet 1 van de examens die overeenkomt, dus heb je ook niet echt een leidraad voor een herexamen. er is 1 medewerker die betrokkenheid toont en zeker haar hulp bied wat binnen haar marge ligt.

Alles tegen betaling en geen examengarantie.

Word graag serieus genomen zo ook mijn examen. Ik zou graag zien dat men mijn gemaakte examens opnieuw bekijkt en beoordeelt.

3x een 5,2 kan toch niet waar zijn.!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scheidegger Opleidingen over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Scheidegger Opleidingen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scheidegger Opleidingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Scheidegger Opleidingen

Heeft op 11 augustus 2017 om 13:56 geantwoord

Beste Appingedam1,

We vinden het vervelend dat de afronding van de module Medische Basiskennis niet volgens jouw verwachting verloopt en je vraagtekens hebt bij de beoordeling.Per e-mail heb je inmiddels een reactie ontvangen op jouw klacht.

We adviseren je om inzage aan te vragen op jouw laatst gemaakte examen. Dit maakt wellicht inzichtelijk welke onderdelen en/of onderwerpen nog extra aandacht vragen. Je hebt tevens de mogelijkheid om een bezwaar in te dienen, hierbij dien je met een inhoudelijke onderbouwing aan te geven waarom de door jouw ontvangen beoordeling niet juist is. De examencommissie start dan een onderzoek en voert een beoordeling uit op de punten uit jouw bezwaar. Bezwaarkosten worden enkel in rekening gebracht wanneer jouw bezwaar door de Examencommissie ongegrond wordt verklaard. Deze informatie is vastgelegd in het onderwijs- en examenreglement. Inzage en bezwaar is mogelijk tot 20 werkdagen na de publicatie datum van het cijfer.

Bij verdere vragen en/of opmerkingen aangaande jouw klacht helpen we je graag telefonisch of per e-mail verder.

Scheidegger Opleidingen

Alle klachten die gemeld zijn door Appingedam1