Klacht: 3 parkeerplaatsen continu bezet door 1 bewoner

op 26 september 2017 over Parkeren in de categorie

Hallo, al meer dan een jaar wordt 3 parkeerplaatsen continu bezet door de bewoner van Van Noortwijcksingel nr 26 te Rotterdam. Hij is in bezit van 3 personenwagens, scooter en bestelbusjes met aanhanger. 1 auto heeft hij in zijn tuin staan waar geen oprit bevind. Voor zijn deur bevinden er 3 openbaare paarkeerplaatsen die hij continu bezet met 1 bestelbus, 1 personenwagen en een scooter. De scooter gebruikt hij als hij met 1 van zijn 3 autos weggaat als bezetting parkeerplaats zodat hij altijd een plaats voor zijn deur heeft staan als hij terug is met een van zijn personenwagens. Ook heeft hij een bestelbus die 1.5 parkeerplaats inneemt.

Ik weet niet of hij zijn bestelbus op een openbare parkeerplaats neerzet die 1.5 parkeerplaats inneemt. Maar zijn scooter irriteert mij en overige omwonende. Hij bezet de paarkeerplaats continu met zijn scooter zodat overige bewoners zijn auto voor zijn deur niet kunnen parkeren.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parkeren

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Parkeren nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RGGG