Klacht: 3 maanden verder voor 2 paar pantoffels

op 01 februari 2014 over Tel Sell in de categorie Teleshopping

25 november 2 paar pantoffels besteld die binnen 6 tot 8 weken aangeleverd zouden worden. Ondertussen zitten we in februari, de klacht hiervoor werd er gezegd dat ze de pantoffels nog steeds niet binnen hadden. Dus hierbij met november, december, januari, uit de bocht is er nog steeds niks door de brievenbus, en dit is dan ook de laatste klacht die ik stuur, binnen 1 week geleverd of geld netjes teruggestort op bankrekening.

Als telsell het product niet binnen 1 week kan leveren, dan wil ik mijn geld terug.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tel Sell over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tel Sell in behandeling genomen

Bericht van Tel Sell

3 jaren geleden - Geachte heer Elmali, Naar aanleiding van uw klacht heeft onze klantenservice inmiddels contact met u opgenomen. Indien uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, verzoeken wij u vriendelijk dit te melden middels een e-mailbericht naar klantenservice@telsell.com. Met vriendelijke groet, Tel Sell Webcare

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tel Sell een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tel Sell

Heeft op 03 februari 2014 om 11:50 geantwoord