Klacht: 3 maand opzeggingstermijn niet van toepassing!!!

op 29 mei 2016 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik heb op 28/09/2015 een schriftelijk ondertekend dat ik de abonnement wilt hebben. In de voorwaarden zeggen ze dat ik 3 maand voor de datum van schriftelijk ondertekening moet opzeggen. Zo was ik van plan maar op 27/05/2016 werd geld van mijn rekening gehaald. Ik heb wel tijd tot 28/06/16 om mijn abonnement op te zeggen!

Als ze mijn geld terug storten.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over voordelengids

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over voordelengids nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

voordelengids

Heeft op 15 juli 2016 om 15:14 geantwoord

Beste mevrouw,

Een verlenging van het abonnement kunt u opzeggen tot minimaal drie maanden voor het einde. Als uw overeenkomst op 28 september is ingegaan dan kunt u inderdaad opzeggen tot aan 28 juni. Is de nieuwe betaling al voldaan dan kunt u deze terugvragen.
Wilt u opzeggen dan kunt u een aangetekende annulering sturen naar het postadres in Belgie.
Voordelengids.be
Postbus 40
2000 Antwerpen
U dient ten alle tijden een bevestiging te ontvangen zodra uw annulering is verwerkt.

Team Voordelengids

Alle klachten die gemeld zijn door AleksandraT