Klacht: 3 maal van datum verandert terwijl ze goed wisten da ik niks had want ik woon nu allen.

op 18 april 2020 over Chateau d Ax in de categorie Meubelwinkels

Besteld op 17102019:
2 canape’s Augusta 32
Keramieke salon tafeltje.
Eettafel 4 stoelen in de keuken.
De derde maal kwamen Ilse en Anke terug me nen anderen datum.
Ik was razend was einde maart gingen me op bellen voor de levering op 2432020 nooit nen telefoon van gehoord.Ik doe de moeite om alles te betalen en jullie doen niks.Dan waren we al 4 maand verder he en nog niks.Ben zwaar ontgoocheld in jullie bedrijf.

Kom mijn salon en stoelen brengen me een lift en ik trek zelf alles naar binnen zoals bij Raffino.Niemand kan besmet geraken die hebben mijnen dressoir en eettafel toch komen brengen in moeilijke tijden.We zijn nu al 18042020 en ik heb nog niks das 7 maand verder.Bel me op en kom mijn salon brengen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Chateau d Ax over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Van Ransbeeck Jan

7 maanden geleden - Ik hoop hier zo snel mogelijk iets van te horen. Ik zik hier al 7 maand op nen pakotte plastieke stoel me en plastieke tafel me een gat in het midden. Ik hoop da we tot een oplossing kunnen komen. Zo kan da hier bij mij thuis ni verder. Doe zoals Raffino hebben me ne camion alles komen brengen en een liftje geplaatst. Ik heb zelfs alleen alles binnen getrokken en niemand van die gasten is bij mij binnen gekomen. Waarom kunnen jullie da dan niet der moet van die chauffeurs bij mij genen enen binnen zijn. Ik hoop da jullie iets gaan ondernemen ben de situatie kotsbeu!mvgJan

Alle klachten die gemeld zijn door Van Ransbeeck Jan