Klacht: 3 Maal niet na komen van bezorg afspraak

op 11 oktober 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

De firma Dynalogic kan het voor elkaar krijg om ons 3 maal een een mail te sturen met daarin de verwacht aankomst van de koerier om vervolgens 3 maal een mail er achteraan te sturen met de zeer professionele titel Oeps, er is iets mis gegaan.
Als je vervolgens belt wordt gezegd we gaan er achteraan en we bellen uw terug. Daarbij wordt niet vermeld wanneer of om 12:30 maar dan hoor je niets. Als er achteraan belt krijg je te horen ja we kunnen het niet vinden in het systeem en weten nog niets daarom bellen we u niet.
Zeer professioneel!!!.

Als ik de 2 matrassen geleverd krijg en compenstie krijg voor een vrije dag

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Dynalogic

Heeft op 12 oktober 2016 om 15:21 geantwoord

Geachte R. Groener,

Als eerste wil ik graag mijn oprechte excuses aanbieden.

Na controle zie ik staan dat de levering tot driemaal toe is misgelopen. Dat is uiteraard niet de service die we willen bieden.

Het is natuurlijk ook niet netjes vanuit ons dat we geen terugkoppeling hebben gegeven terwijl u daar op dat moment op zit te wachten. We zullen dit nog voor u nagaan en de leidinggevenden van de desbetreffende klantenservice medewerker hierover aanspreken. Nogmaals onze welgemeende excuses hiervoor.

Graag zouden we u in de toekomst weer verwelkomen en bewijzen dat het ook in één keer goed kan gaan.
Spijtig kunnen we u geen compensatie geven voor uw vrije dag.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Esmée – WeCare Dynalogic

Heeft op 12 oktober 2016 om 20:17 geantwoord

Ik vind het antwoord dat ze geven geen oplossing. Er wordt alleen maar excuses aangeboden en geen oplossing aangedragen. Gezien dit verwachte antwoord hebben wij zelf gekozen voor een oplossing door de bestelling te bij Dynalogic te annuleren. Hier gaat het pakket terug naar de leverancier. Dat gaat natuurlijk wel in een keer goed!!!

Alle klachten die gemeld zijn door R.L. Groener