Klacht: 3 in 1 pods lossen niet goed op en laten kleverige massa achter

op 21 juli 2017 over Ariel in de categorie Schoonmaakproducten

Ik gebruik al een tijd Ariel pods en nu ik de 3 in 1 gebruik merk ik steeds dat de pods niet goed oplossen en een kleverige massa ( soms vlekken ) achterlaten op de kleren. Dat is er dan heel moeilijk weer af te krijgen. De 1 kleurige pods ( groen ) geven dit probleem niet. Net nu ik een grote doos heb gekocht, niet tevreden over het gekochte product en zo te lezen hebben meer mensen dezelfde klacht.

Als er terugkoppeling komt van het bedrijf hoe dit kan en hoe het opgelost gaat worden

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ariel

Reactie van de melder van de klacht Jacqueline Dols

2 maanden geleden - Wijzigen Verwijderen Ik kreeg net deze mail: Beste Jacks, Je hebt onlangs een klacht gemeld over Ariel. Helaas neemt Ariel jouw klacht niet in behandeling op Klacht.nl. Laat Ariel weten wat je hiervan vindt en geef een cijfer voor de wijze waarop Ariel met jouw klacht omgaat! Graag wil ik weten waarom Ariel mijn klacht hier op klacht.nl NIET in behandeling neemt! Als ze zo met de klachten van hun consumenten omgaan, ben ik wel klaar met het merk Ariel en ga een ander product zoeken om mee te wassen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ariel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jacqueline Dols