Klacht: 3

op 22 december 2012 over Rekam in de categorie Kabel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Merdere malen storing gemeld zo ook vandaag 22-12-2012 de tv blokt antwoord van de mevrouw aan de storings telefoon we zullen maandag wel eens kijken vorige week ook storing gemeld heeft helaas ook niet geholpen soms springt het net opeens zomaar naar een andere zender heel vaak geen signaal dan moet je wel 3 of 4x de stekker eruit halen en doet ie het weer effe verder heel vaak beeld geblokt vraag wordt ik als klant wel seriues genomen betaal altijd m,n abbonementskosten vraag kan ik hier niet een claim op in dienen omtrent terug te krijgen abbonementskosten ik betaal voor 30 dagen per maand en heb misschien maar 15 dagen goed beeld tevens zijn er bij mij in de straat meerdere klachten kortom rekam z,n service is niet correct wat gaan we hieraan doen ?????????????

Gewenste Oplossing:

dat als er gebeld wordt met storing dat er ook wat gebeurd en het zou heel prettig zijn als ik de tv aanzet dat alles gewoon honderd procent funcioneerd ik wacht af!!!!!!!!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door rekam