Klacht: 2x betaald

op 20 mei 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

het is als particulier via uw kiala site onmogelijk om gewoon een mail te sturen… wat een slechte zaak.

Uw site werkt niet goed ik werd er bij de ing bij het betalen uitgegooid terwijl ik dacht wel betaald te hebben.
Alle gegevens waren weg terwijl ik gewoon ingelogd was.
vervolgens nog een keer gedaan en ja toen lukte het wel.
nu heb ik ineens 2 labels voor hetzlfde pakje en twee keer betaald.

Ik ben goed in automatisering, dit was een fout van jullie site en ook kan ik onder klantenservice niet iets vinden om kiala te mailen en om restitutie te vragen.

ik heb nu 2 labels van 2x 3,95 terwijl ik maar 1 pakje wil verzenden

Gewenste Oplossing:

1.
1 mail 3,95 terugstorten

2.
gewoon een mail adres waar je naar toe kan mailen bij vragen

3
geen storinge op de site zodat als ik van ing terug kom mijn label kan printen en niet een kwartier hoef te wachten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kiala gebruiker utrecht