Klacht: 294851 Samsung Galaxy S-3

op 02 februari 2014 over Belcompany in de categorie Telecomwinkels

Deze klacht is volgens de cliënt * nog niet opgelost.
Belcompany heeft wel het toestel opgestuurd naar Dynafix. Hebben daar vastgesteld dat er een scheur in het moederboard en printplaat zit. Zij zijn van mening dat de oorzaak hiervan is de barst in het scherm ( ontstaan door de sleutel in de broekzak ), Totale kosten zijn euro 387,20 en worden niet vergoed. Belcompany gaf zelf aan dat het mogelijk was dat een scheurtje er al heeft gezeten en dat de printplaat zich heeft verschoven waardoor er geen contact meer was. Het is onmogelijk ( ander telefoonzaak heeft dit bevestigd ) dat het moederboard en printplaat door contactschade van sleutel kapot gaat.
Verschuiving van de printplaat is onmogelijk. De problemen van mijn toestel waren voor de barst al aanwezig. Na de barst had mijn telefoon nog steeds dezelfde problemen. De telefoon heeft het nog enige maanden gedaan ( na barst ) met problemen. Tot de dag dat mijn telefoon ineens zichzelf ging terugzetten naar fabrieksinstelling. Daarna deed het toestel helemaal niets meer. Ik blijf van mening dat ik een nieuw toestel moet krijgen/reparatie vergoed moet krijgen dit moet binnen de garantie vallen. Zo niet ben ik genoodzaakt stappen te ondernemen en zal ik hiermee in het openbaar treden. Het betreft vervolg van mijn eerdere klacht.
294851

Een nieuw toestel of schadevergoeding. Ik heb al die maanden hoge abonnementskosten betaald voor niets. Ik betaal euro 55 per maand.

3 jaren geleden - Ik heb Belcompany een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Belcompany in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcompany een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcompany

Heeft op 05 februari 2014 om 20:26 geantwoord

Geachte klant,

Helaas kunnen wij u alleen kosteloze reparaties aanbieden als het defect binnen garantievoorwaarden valt van de fabrikant.
In dit geval is er geconstateerd dat dit niet het geval is. Helaas kunnen wij daarom de reparatie niet kosteloos voor u uit laten voeren.

Excuses dat wij niet meer voor u kunnen doen.

BelCompany

Alle klachten die gemeld zijn door Guimonda