Klacht: 25% betalen voor geen reden

op 07 september 2017 over Capabel Onderwijs Groep in de categorie Universiteiten & Hogescholen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik had rond 24 augustus ingeschreven voor een opleiding capabel maar ik twijfelde nog had wel inschrijfgeld betaalt maar verder dan dat heb ik niks ondertekent of mijn diploma opgestuurd. ik vind het absurd dat ik nu opeens 1200 moet betalen voor iets waarover ik twijfelde.

heb geen overeenkomst opgestuurd, heb geen diploma opgestuurd en ik heb het niet eens definitief gemaakt dus waarom zou ik zo een groot bedrag moeten betalen voor iets wat ik niet heb ondertekent

Gewenste Oplossing:

wanneer ik niks meer hoef te betalen want dit is echt gek!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Capabel Onderwijs Groep

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Capabel Onderwijs Groep nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Capabel Onderwijs Groep in behandeling genomen

Bericht van Capabel Onderwijs Groep

2 maanden geleden - Geachte heer El Carmouhi, De klachtencommissie van Capabel Onderwijs Groep neemt uw klacht in behandeling. U krijgt via klachten@capabel.nl een ontvangstbevestiging van uw klacht toegestuurd. Met vriendelijke groet, Gerda van Norden Klachtencommissie Capabel Onderwijs Groep

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Capabel Onderwijs Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Capabel Onderwijs Groep

Heeft op 06 oktober 2017 om 12:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer El Carmouhi,

In opdracht van de klachtencommissie heeft u van de afdeling Annuleringen van Capabel Onderwijs Groep op 28 september 2017 een e-mail ontvangen ter afhandeling van uw klacht.

Uw klacht is ongegrond verklaard. Zie hieronder voor de tekst van de e-mail:

\"Via klacht.nl hebben wij uw klacht ontvangen omtrent de annuleringskosten. Het indienen van een bezwaar tegen de annuleringskosten heeft alleen kans van slagen indien Capabel Onderwijs Groep onjuist heeft gehandeld. In uw situatie is daarvan geen sprake. U heeft zich op 22 juli ingeschreven, waarmee u akkoord bent gegaan met onze algemene voorwaarden. Vervolgens hebben wij u uitgeschreven per 4 september, wegens gebrek aan medewerking. Wij blijven dan ook aanspraak maken op de annuleringskosten. Bij uitblijven van de betaling zijn wij genoodzaakt verdere stappen te ondernemen, bijkomende kosten komen geheel voor uw rekening.

Indien u in november 2017 of februari 2018 nog met een opleiding bij ons wilt starten, kunnen wij nog coulance toe passen. Indien u hierin interesse heeft kunt u onze studentenadministratie benaderen om naar de mogelijkheden te informeren. \"

Alle klachten die gemeld zijn door mohammed19