Klacht: 24 Sep 2015 een loopband gekocht – kapot – 7x gebeld aan het lijntje gehouden

op 22 juli 2016 over ITEK in de categorie Fietsenwinkel

Op 24 september 2015 heb ik een Elite 1000 loopband aangeschaft voor mijn vriendin ( 58 kg ) nu ongeveer 8 maand erna is de onderplaat kapot gegaan dus ik gebeld met Itek, ja meneer dit valt onder de garantie maar ik moet wel wat foto’s van het toestel ( zo gezegd zo gedaan foto’s aankoop bewijs alles erop en eraan ) oke zegt Kevin nu moet ik het eerst overleggen met mijn collega daarna krijgt u een mail. dag 1,2,3 Ik weer bellen zelfde persoon ene Kevin op telefoon nummer 003211566667 nam weer op kon hem letterlijk alles opnieuw vertellen slecht geheugen blijkbaar gaf hij mij hetzelfde antwoord: de desbetreffende persoon was nog niet aanwezig hij zou volgende week sowieso contact opnemen. nu was het volgende week ik weer bellen neemt die lapzwans van een Kevin weer op moet ik weer het hele verhaal uitleggen ????? ohjaa zegt hij nee ik heb nog niet overlegd met mijn collega ( onderhand werd ik sagreinig en heb een memo geëist waarin ik een terugbel verzoek kreeg dus dat zou vandaag zijn geweest om 15:00 en natuurlijk weer niks gehoord van hun. heb trouwens ook nog 3x een andere man gesproken die mij vertelde dat hij nergens in kon in het systeem en dit en dat ( hoezo werk jij daar en neem jij de telefoon dan op ? ) gevraagd of ik de manager kon spreken maar helaas mochten ze hij en die Kevin geen telefoon nummers weg geven was bedrijfs informatie ( als manager geen bedrijfs telefoon ofzo ? ) maargoed zwaar onprofessioneel gedrag als je belt klinken ze al zwaar verveeld van pffff belt ie alweer.

Ik heb als idee opgegeven dat ik gewoon een nieuwe loopband wil en wanneer ze deze brengen dat ze de oude mee kunnen nemen. anders geld terug!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ITEK

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ITEK nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Boze klant van Itek