Klacht: 200€ kwijt door ” systeemfout”

op 21 augustus 2016 over POLDERCASINO in de categorie Internet casino

Ik speelde BlackJack, inzet 100€.
Ik wilde dubbelen met 11 in mijn hand tegen een 7 van de bank.
Ik drukte op “dubbel”, maar omdat het systeem zag dat ik niet voldoende geld op het account had staan, werd het gezien als een “stand”. Stand op 11, volgende kaart was een 10.
Waar ik 21 gehad zou hebben tegen 17 met een inzet van 200€ (400€, waarvan 200€ winst), was ik nu mijn inzet van 100€ kwijt.

In de livechat geeft de klantenservice aan dat dit in het systeem zit.
Een systeemfout waar de klant voor moet boeten dus.
Schandalig

Ik verwacht 400€ direct inbaar.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over POLDERCASINO

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door POLDERCASINO in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat POLDERCASINO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

POLDERCASINO

Heeft op 22 augustus 2016 om 10:13 geantwoord

Beste Steven,

Allereerst bedankt voor uw melding met de uitgebreide toelichting van het probleem.

Ik heb de tijd genomen om met verschillende medewerkers te praten die uw probleem in behandeling hebben genomen. Tevens heb ik uw speelhistorie bekeken en geanalyseerd om tot een goede conclusie te kunnen komen.

Zoals het er nu voorstaat kan ik niet ingaan op uw verzoek tot teruggave van uw geld plus eventuele winsten met de volgende reden:

U heeft inderdaad live blackjack gespeeld waarbij u probeerde te dubbelen op het moment dat u niet over voldoende saldo beschikte om te kunnen dubbelen. Live blackjack werkt met een tijdsmeter, u heeft dus een gelimiteerde tijd om uw beslissing te kunnen maken. De hand is automatisch een \"stand\" wanneer u niet binnen de beschikbare tijd een beslissing maakt, wat hier helaas het geval was. Dat uw hand automatisch een stand is zoals u beschrijft is niet van toepassing, tenzij u dus niet binnen de opgegeven tijd alsnog om een kaart vraagt. Om die reden kunnen we helaas niet overgaan tot teruggave van uw verloren tegoeden.

Ik kan mij heel goed voorstellen dat dit niet het antwoord is die u graag had willen zien maar helaas kan ik verder niks voor u betekenen.

Jan

Reactie van de melder van de klacht Stevenvdm

1 jaar geleden - Klantenservice van jullie heeft aangegeven dat het inderdaad werd gezien als een STAND. Deze reactie is dus onzin.

Bericht van POLDERCASINO

1 jaar geleden - Beste, Zoals aangegeven in mijn bovenstaande tekst wordt een hand automatisch een "stand" wanneer er niet binnen de beschikbare tijd een beslissing wordt gemaakt, dit was bij u het geval. De reden dat er een tijdsmeter start voor elke beslissing moge hierin duidelijk zijn (in verband met eventuele andere spelers aan de speeltafel). Nogmaals dank voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Jan

Alle klachten die gemeld zijn door Stevenvdm