Klacht: 2 weken nalatigheid door van Es ivm opsturen bewijzen van betaling

op 02 juni 2016 over Van Es deurwaarders in de categorie Incassobureaus

geachte

jongsleden ben ik benaderd door van Es gerechtsdeurwaarders te Rotterdam
dit ging over een vordering van de rechtbank in den haag over een bedrag van 626,43 euro.
Ik heb vervolgens netjes vermeld aan jullie collega dat ik dit netjes heb voldaan aan de rechtbank van den haag, en dat zij dit via het LDCR hebben geint van mijn rekening en dat ik bewijzen had, afijn jullie collega gaf mij als advies stuur gelijk de zelfde dag de bewijzen op dat je betaald heb dit was op de datum 10 mei 2016.
vervolgens heb ik dit netjes gedaan, zelfs nog gebeld helaas weet ik de naam niet meer van deze beste man maar mij werd verteld dat hij zag dat er wat binnen gekomen was en dat hij er mee aan de slag ging, dus legde de telefoon met een gerust hart neer.
31 mei 2016 jongsleden
Stond ineens voor mijn deur deze zelfde desbetreffende vrouw met een nieuw exploot dat er op mijn salaris uwv een bedrag van 818,16 beslag wordt gelegd, u begrijpt wel dat ik niet goed werd en heb gelijk kantoor van Es te Rotterdam gebeld en om uitleg gevraagd, ik kreeg een zeer nette jongenman aan de lijn die mij heel graag wilde helpen, alleen kwamen we er achter dat er dus helemaal niets met mijn bewijzen gedaan was, toen ik aan de lijn stond op 31 mei 2016 werd pas de bewijzen opgestuurd met een spoedmail dat dit snel moest worden opgepakt want zolang jullie geen antwoord van de rechtbank hadden stond er nog steeds een beslaglegging op mijn rekening.

ik denk dat we nu wel een probleem hebben, jullie met alle respect zijn nalatig geweest en hebben mijn zaak de 10de van mei 2016 niet opgepakt, niet uitgezocht en me op een hoop gegooit, maar er wordt wel zonder dat er dus daadwerkelijk onderzoek naar wordt gedaan een beslaglegging gevorderd en nu hangt dus onterecht boven mijn hoofd een beslaglegging op mijn UWV uitkering

ik ben pas te vreden als per direct de beslaglegging wordt ontheven zeker omdat ik als bewijs de 10de van mei 2016 al mijn bewijzen heb opgestuurd naar het kantoor van Es te Rotterdam dat er door de rechtbank van den haag zelf geint is

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Es deurwaarders over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door b hoogvorst