Klacht: 2 waardebonnen zoek

op 03 augustus 2016 over Hotelkamerveiling.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb nog 2 waardebonnen van Hotelkamerveiling die ik op 27 oktober 2015 heb gekocht. Ik heb daar natuurlijk per waardebon 9 euro administratiekosten voor moeten betalen.
Nu is de site vernieuwd, maar mijn bonnen staan niet mijn geschiedenis. Gelukkig heb ik een print! Bij chatcontact werd gezegd dat ik gewoon kon reserveren en bij betaling kon aanvinken hoe ik zou willen betalen. Toen ik echt ging reserveren bleek dat er ook nog een Giftcard ter waarde van 144 euro op onze naam stond. Van dit bedrag maar betaald want de bonnen kon ik niet invoeren. Maar weer moest ik 9 euro administratie/reserveringskosten betalen. Dit is dus dubbel per (oude) reservering.

Als de oude 2 waardebonnen voor van de Valk in Almere worden toegevoegd aan mijn account en dat ik niet nogmaals reserveringskosten hoef te betalen ad 9 euro zoals ik nu net weer bij reservering heb gedaan.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotelkamerveiling.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotelkamerveiling.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door reiziger1958