Klacht: 2 v/d 4 edities smult niet ontvangen

op 15 juli 2016 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Ik heb van de edities 9 t/m 12 smult slechts 2 edities ontvangen. Na meerdere mailcontacten alleen loze reacties gekregen. Nu stuurt men doodleuk een volgende acceptgiro voor de volgende edities. Triest gewoon, oplichting zou je het bijna noemen.

Direct stoppen met sturen van acceptgiro's hiervoor. En compensatie voor gemiste edities.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Smultklacht

4 maanden geleden - Zojuist reactie van abonnementenland via mail gehad. Daarin spreekt men over 'mijn' doorlopende contract (editie 13 t/m 16)waar ik nadien ter compensatie editie 17 en 18 zou krijgen. Ik moet helemaal geen contract en deze had ik uiteraard opgezegd. Mafkezen! Hoe stug kan men toch zijn!

Bericht van Abonnementenland

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Slabbekoorn, Wij hebben uw abonnement per direct stopgezet. U had inderdaad al opgezegd. De ontvangen factuur kunt u als niet verzonden beschouwen. De twee gemiste exemplaren van uw vorige periode worden nog aan u nagezonden. Onze excuses voor alle ongemak. Met vriendelijke groet, D. Dijkstra Administratief medewerkster Abonnementenland.

Reactie van de melder van de klacht Smultklacht

4 maanden geleden - Helaas valt het blijkbaar ook niet mee om zoals gezegd de twee gemiste exemplaren op te sturen. Ik heb duidelijk in mailcontacten aangegeven dat we editie 9 + 10 niet hebben ontvangen. En nu stuurt men doodleuk weer editie 11+12 welke ik dus wel heb ontvangen.

Bericht van Abonnementenland

4 maanden geleden - Geacht mevrouw Slabbekoorn, Helaas zijn nummer 9 en 10 niet meer leverbaar. In plaats daarvan heeft onze afdeling logistiek u nummer 11 en 12 toegestuurd. Met vriendelijke groet, D. Dijkstra Administratief medewerkster Abonnementenland.

Reactie van de melder van de klacht Smultklacht

4 maanden geleden - Hallo, uiteraard heb ik weinig aan dubbele edities. Misschien is het een idee om editie 13 (13september) en editie14 (medio december?) ter compensatie toe te sturen zodra deze beschikbaar zijn? Is volgens mij niet moeilijk om zoiets ter compensatie toe te zeggen ipv dubbele te sturen.

Bericht van Abonnementenland

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Slabbekoorn, Onze excuses voor het ongemak. Wij zullen zodra nummer 13 en 14 zijn uitgekomen deze twee edities aan u toezenden. Hierbij beschouwen wij deze case als afgehandeld. Met vriendelijke groet, D. Dijkstra Administratief medewerkster Abonnementenland.

Reactie van de melder van de klacht Smultklacht

1 maand geleden - Volgens mij is het al een poosje 13 september geweest en zoals verwacht natuurlijk weer niets ontvangen. Pffff.

Bericht van Abonnementenland

1 maand geleden - Geachte mevrouw Slabbekoorn, Wat vervelend om te horen dat u weer geen Smult heeft ontvangen. Wij zullen ervoor zorgen dat nummer 13 aan u wordt nagezonden. Nummer 14 verschijnt 29 november a.s. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, D. Dijkstra Administratief medewerkster Abonnementenland.

Alle klachten die gemeld zijn door Smultklacht