Klacht: 2 maanden wachten op retour en retourbetaling

airforcebas op 31 augustus 2021 over Spartoo in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Slechtste online winkel die ik ken!
3 maanden geleden bestelling geplaatst. Helaas kwam hier de helft maar van binnen. 1 artikel retour willen sturen bleek al een erg lastige opdracht voor dit bedrijf. Weken moeten wachten, mailen en bellen om een retour sticker te mogen ontvangen. Via vage omwegen, en tientallen telefoontjes verder, eindelijk het artikel retour kunnen sturen. Dit overigens wel op eigen kosten moeten doen!
Nu alweer weken aan het wachten op de retour betaling!
Wat een aanfluiting dit bedrijf.
Tevens bedrog dat ze adverteren met gratis verzending. Blijkt ook niet waar te zijn!

Gewenste Oplossing:

Ik ben niet meer tevreden te krijgen. Dit is echt schandalig!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spartoo over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door airforcebas