Klacht: 2 keer over verkeerde prijs

op 02 oktober 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik was met mijn moeder op zaterdag 1-10-2016 in de action in Doetinchem. nu was het zo dat mijn moeder tandpasta wilde kopen deze was in de aanbieding (oral B) er stond op het kaartje dat je kon kiezen uit diverse varianten maar niet welke je niet kon gebruiken. bij de kassa aangekomen werd de korting niet van de oral B tandpasta af gehaald. bij controle van leiding zelf zei ze dat het er ook niet duidelijk opstond maar dat we de oral b niet voor de kortingsprijs mee konden krijgen. ditzelfde gebeurde daarna meteen weer. ik had in de folder zien staan dat er 4 seizoenendekbedden waren voor 17,95 deze pakte ik en wilde hem gaan afrekenen bij de kassa. hier werd er echter 29,95 aangeslagen. weer kwam de leiding erbij en kwam ze controleren ze gaf aan dat de kassa hem niet aanslaat voor die prijs dus ze deze ook niet mee kan geven voor de kortingsprijs van 17,95. ik vond dit heel erg vervelend aangezien we ten eerste heel lang staan te wachten voordat ze iets gecontroleerd hebben en vervolgens het artikel niet voor de folderprijs mee krijgen. Ik vond dit een hele slechte zaak.

normaal is het zo dat wanneer er op een artikel of kaartje staat dat het een bepaalde prijs is, ze hem ook voor die prijs moeten aanslaan. Ik zou het fijn vinden wanneer Action zo sportief is om te zeggen oke mw. u krijgt de artikelen die u heeft voor deze prijs en we gaan het aanpassen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marsmello1993