Klacht: 2 keer op zaterdag de telegraaf niet ontvangen

op 23 juli 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 24 juli 2017 om 14:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Dames,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te lezen dat de bezorging van uw Telegraaf niet op orde is. Onze excuses voor het ongemak.

Ik heb uw klachten doorgezet naar onze bezorgdienst zodat de nodige handelingen genomen kunnen worden om ervoor te zorgen dat de bezorging van uw Telegraaf weer op orde komt.
Ter compensatie van uw gemiste kranten, heb ik tevens 2 extra bezorgdagen toegevoegd aan de actieperiode van uw abonnement zodat u sowieso het aantal kranten gaat ontvangen waar u recht op heeft.

Graag zouden wij u willen verzoeken om in het vervolg direct melding bij ons te maken wanneer u merkt dat de bezorging niet verloopt zoals het hoort. Dit stelt ons namelijk in staat om sneller actie te ondernemen en het probleem natuurlijk ook sneller op te lossen.
U kunt uw klacht telefonisch doorgeven via 088 - 824 82 42 of via ons online klantportaal op www.mijnmedia.nl/.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
PO - Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Veranda