Klacht: 2 kapotte deksels

op 05 oktober 2017 over Tupperware in de categorie Handelsondernemeing

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 deksels zijn aan een punt gescheurd van slijtage. 30/09/2017 deed mijn vriendin een demonstratie en kreeg te horen dat de deksels (1,20 euro ’t stuk) MOETEN betaald worden géén garantie ondanks ik ALTIJD heb geweten dat het levenslange garantie was!!! Over 3 jaar had ik ook een kapot deksel gebarsten in punt van slijtage en toen heb ik WEL direct een ander deksel gratis gekregen Waarom nu niet? Als het toch levenslange garantie is. Sorry maar hier ben ik niet goed van.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn 2 deksels gratis vervangen krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tupperware

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tupperware nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bitch