Klacht: 2 Kaartjes sensation white 2012

op 18 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Een week voor sensation white mail ontvangen dat ze geen kaartjes hebben weten te bemachtigen. Hierna de keuze: of andere kaartjes of geld terug storten. Gekozen voor het laatste. Na een week nog geen reactie ontvangen. Nergens een telefoonnummer te vinden. Vervolgens mail gestuurd. Hierop kwam de reactie dat het geld teruggestort zou worden. 3 weken later nog steeds geen geld ontvangen. Meerdere mails gestuurd en telkens de reactie:

Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw mailbericht waarvoor onze hartelijke dank.

Uw vraag is bij ons in behandeling genomen en zullen hier spoedig bij u op terugkomen. De gemiddelde verwerkingstijd vanaf heden zal 3 tot 4 werkdagen bedragen.

Mocht u nog verdere vragen hebben dan verwijzen wij u naar het kopje veel gestelde vragen. Mogelijk staat uw vraag hierbij vermeld.

Echter na de verlopen verwerkingstijd nog altijd geen reactie. Nogmaals een mail gestuurd en vervolgens weer de mail dat het 3 tot 4 werkdagen kan duren.

Wij willen ons geld terug!!

Wij willen ons geld terug!!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 08 september 2012 om 16:31 geantwoord

Inmiddels is per mail contact opgenomen met de klant en is de klacht opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door J. Houben