Klacht: 2 facturen kort op elkaar (2 dagen tussen ) voor het zelfde feit

op 30 augustus 2016 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

Ik schrijf dit voor mijn dochter .Ze is net 18 geworden en natuurlijk dan kan je gaan expermiteren op het net waar je als puber niet op kan.. Ze bezocht onlangs Vakantie veilingen .nl …. En zag daar leuke aanbiedingen waar ze dus ook een bod op plaatste. Er niet meer bij stil gestaan dat ze dit had gedaan om dat ze de dag erop op vakantie kwam naar mij in spanje en dit voor 3 weken. Terug thuis stak er een brief in de bus bij de mama verzonden door intrum met alle gevolgen van dien . Ze had op de biedingen gewonnen voor een bedrag van 81 euro.Mits niet op tijd te betalen omdat ze bij mij was in spanje en ook geen nota had dat ze dit gewonnen had had vakantieveilingen .nl dit verzonden naar intrum. Ok dit gebeurd maar waar is de tijd dat je eerst een aanmaning kreeg van het te betalen bedrag voor dat ze het naar een incasso bureel zenden? Plus 18 jaar is dit niet wat jong om toetelaten op zulke websites??? Ok brief daar inplaats van 81euro 121 euro te betalen kosten voor intrum. dochter betaald dit dezelfde dag nog. 2 dagen later nieuwe brief intrum bedrag 151 euro??? IK heb vandaag contact op genomen met vakantie veilingen NL ( vriendelijke dame ) situatie uitgelegd zij heeft alles opgezocht op haar PC en melde me dat er enkel 81 euro betaald hoefde te worden aan vakantie veilingen. Aankoop tickets plopsa 2 personen 31 euro aankoop tickets walibi 41 2 personen… ik heb me ingelogd op intrum hun website via de wachtwoorden en zag daar dat ze er 3 zaken van gemaakt hebben zelfs op dat bedrag wat mijn dochter betaalt heeft staat er nu nog 00.7 cent open aan intrest. wat voor praktijken zijn dit???

dat dit stopt deze brieven mijn dochter heeft hierdoor een serieus trauma opgelopen. bij intrum zijn het precies geen mensen waar ze mee handelen enkel nummertjes op hun computer. contacteer de persoon in kwestie leg het fatsoenlijk uit wat er moet betaald worden maar zend niet zomaar brieven als de eerste zelfs al betaald is ....

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum Justitia over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 20 september 2016 om 09:06 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door chiclide