Klacht: 2.5 maand wachten op bestelling die uiteindelijk door hen geannuleerd wordt

op 10 maart 2020 over Kjekk.nl in de categorie Bakker

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin januari bestelde ik een houten item met een babynaam en de geboortedatum, dat dit een paar weken kan duren , daar heb ik alle begrip voor, maar 2.5 maanden moeten wachten, om dan uiteindelijk het deksel tegen de neus te krijgen en de bestelling te annuleren van hun kant…. heb daar mijn vragen bij….
Paar weken geleden begon ik te mailen naar hen hoelang het nog zou duren, want ik heb het bestelde item nodig tegen 14 maart , dan hebben wij een babyborrel en wou dit cadeau dan afgeven.
Al 4 weken aan een stuk wimpelen ze mij af als ik hen email,ze antwoorden dan…. het komt er volgende week aan, het is vakantie geweest en het loopt vertraging op, er is een breuk aan de machine geweest die het item maakt, het komt er volgende week aan, bla bla bla….
Deze morgen stuurde ik opnieuw een mail om te zeggen dat ik mijn item MOEST ontvangen deze week.
Ik kreeg gewoon het onderstaande antwoord van Kjekk:
Beste ,
We zullen hem annuleren en het bedrag binnen het wettelijke termijn van
14 dagen retourneren.
Deze week kunnen wij niet garanderen.
Met vriendelijke groet,
KJEKK

Voila, daarmee is de kous af, ik mag nu in een rush nog vlug iets gaan zoeken, is dat een manier om met klanten om te gaan, het gaat me om het principe, dat doe je niet met de mensen, nalatig en onbeschoft vind ik het. Benieuwd of het ook 2.5 maand zal duren voor ik mijn centen terugzie…
NOOIT meer bestel ik nog iets bij hun, nooit meer…ik ben ferm ontgoocheld in hun bedrijf, het is niet het einde van de wereld, het is niet het ergste in een mensenleven, neen, verre van, maar de manier waarop ze mij hebben behandeld laat te wensen over, ik had wel excuses van hun kant verwacht, maar helemaal niets…
Ik ben blij dat ik met waardes, respect en principes ben opgevoed geweest, blijkbaar zijn er veel anderen…
Ferm ontgoocheld ben ik, en vooral héél kwaad…

Gewenste Oplossing:

Ik ben helemaal niet tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kjekk.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door een zeer ontgoochelde klant