Klacht: 19,90 zomaar afgeschreven

op 06 april 2013 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik heb me nooit aaangemeld bij deze site. Wel wordt er 19.90 afgeschreven van mij rekening. Ik heb m;n geld hard nodig en heb huurwoningen.nl een mail gestuurd of ze dit bedrag konden storneren, dit kon dus niet. Waardeloos dus. Ik snap niet dat ze zomaar een bedrag van je rekening afschrijven die je zelf niet kunt storneren.

Dat ik de 19,90 weer terug krijg, ik maak inmmers geen gebruik van hun diensten.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningen.nl over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb Huurwoningen.nl een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Huurwoningen.nl

7 jaren geleden - Geachte cliënt,Zie onderstaande gegevens. Om ,veiligheidsredenen hebben wij het rekening nummer verwijderd uit deze informatie. Wij hebben u duidelijk aangegeven dat de gegevens dezelfde zijn als die van u en u daarom aangifte moet doen van misbruik van persoonsgegevens bij de politie. Ook is u gemeld dat wij na deze aangifte ontvangen te hebben een retourboeking kunnen doen van € 19,95.Gebruiker 1 User ID: 243390 Email: [email protected] Voornaam: N Achternaam: List Inschrijf gegevens Rekening: Naam rekening: N List Dagen tegoed: 21 Inschrijf datum: 2013-03-31 21:46:09 Uitschrijf datum: 2013-04-05 12:55:31 Logs in-, uitschrijf data (vanaf 17-01-2013): Uitschrijving: 0000-00-00 00:00:00 Uitschrijving: 2013-04-05 12:55:31Met vriendelijke groet,Klantenservice huurwoningen.nl

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Huurwoningen.nl beoordeeld.

Huurwoningen.nl

Heeft op 09 april 2013 om 16:23 geantwoord

zoals al vermeld per e-mail aan mevrouw kan ze een kopie van een aangifte aan ons toesturen en wij gaan dan over tot restitutie.

mvg klantenservice huurwoningen

Alle klachten die gemeld zijn door nance157