Klacht: 17 augustus, slechte dag bij Dynalogic

op 20 augustus 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dat is toevallig. Ook ik moest een pakket krijgen op woensdag 17 augustus maar de sticker zat op een verkeerde doos. Kan gebeuren toch? Ik heb alleen goed woord over voor Dennis, de bezorger die het duidelijk en adequaat communiceert. Helpdesk van Dynalogic kan niks doen behalve melden dat het eerst 4 werkdagen duurt, en daarna 14 dagen! Dynalogic geeft bol de schuld en andersom. Alleen doet Bol.com heen onderzoek en wacht het onderzoeksproces af. Intussen is dus mijn 300 euro gegijzeld en heb ik geen cinema set. Wel zegt bol nog doodleuk, dan besteld u toch gewoon een nieuwe? Terwijl ik nog wel 14 dagen kan wachten op stornering. Ik dacht het niet. Neem jullie verantwoordelijkheid eens! Wat. Een. Zooitje. * kuch Coolbue hoest *

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terugkrijg of de Cinema Set.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 29 augustus 2016 om 11:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Piggelen,

Bedankt voor uw bericht. Het is zeer spijtig te vernemen dat u uw pakket niet direct in ontvangst heeft kunnen nemen! Ik heb uw case nagekeken en zie inderdaad dat de sticker van de home cinema set op een pakket geplakt was, wat uit een kinderspeelgoed pakket bestond. Daarop hebben onze collega's contact opgenomen met Bol.com om dit verder na te vragen. Op 24-8-2016 hebben wij vernomen dat wij dit pakket retour moesten sturen naar Bol.com, zodat zij dit verder kunnen afhandelen.

U zult via hun vernemen wat de vervolg stappen zijn betreffende uw bestelling.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

Kira
WeCare Dynalogic

Heeft op 29 augustus 2016 om 12:47 geantwoord

Na 1 hele week hebben jullie dus het pakket teruggevonden? 17 augustus vertelde de bezorger dat de fout al bij jullie lag. Nee, er moest eerst 4 dagen onderzoek en daarna 14 dagen onderzoek plaatsvinden. Het heeft een week geduurd voordat BOL mijn bestelling kon annuleren en mijn geld kon terugstorten. Onzin, dat kon dezelfde dag! Ik heb telefonische kosten gemaakt door de helpdesk te moeten bellen van zowel Dynalogic (45 cent per minuut!) en Bol. Weet je wat ik het ergste vind? Dat ik telefonisch onbeschoft ben behandeld door de helpdesk van Dynalogic. Dat mijn kosten niet worden vergoed en als klap op de vuurpijl, geen excuses, niks. Dynalogic, ik doe NOOIT meer zaken met jullie.

Bericht van Dynalogic

10 maanden geleden - Geachte heer van Piggelen, Het pakket wat wij van Bol.com hebben ontvangen is nooit kwijt geweest. Dit pakket bevatte echter niet uw bestelling. De sticker die wij in dienen te scannen was de juiste, echter de inhoud niet. Nadat er met Bol.com contact is geweest, is het resultaat geweest dat wij het pakket retour moesten sturen aan hun. Over welke procedures de leverancier heeft, kan ik u geen antwoord geven. Hiervoor wil ik u toch doorverwijzen naar de betreffende leverancier. Het is erg vervelend om nu van u te vernemen dat u zo slecht te woord bent gestaan door onze klantenservice. Zij dienen u natuurlijk verdere antwoorden te verschaffen en u zoveel mogelijk duidelijkheid te geven. Ik zal dan ook vragen aan de leidinggevende van dit team, om de gesprekken terug te luisteren en de betreffende collega('s) hierop aan te spreken. Hiervoor ook onze oprechte excuses. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet, Kira WeCare Dynalogic

Reactie van de melder van de klacht RobertVanPiggelenIsBoos

10 maanden geleden - Wat ik heeeeel apart vind is dat er twee mensen zijn geweest bij Dynalogic en één persoon bij Bol die hebben aangegeben dat de fout lag bij Dynalogic. En dat daarom er een onderzoek zou plaatsvinden bij Dynalogic. Als het waar is wat jij nu zegt dat de fout bij Bol.com ligt dan hadden jullie dat direct dezelfde dag kunnen regelen. Niks onderzoek. Het klopt gewoon niet wat jullie zeggen. Jullie nemen geen verantwoordelijkheid maar schuiven het maar door naar de leverancier terwijl ik, de klant, er maar zelf achteraan moet bellen tegen (te) hoge kosten. Bedankt voor de excuses maar helaas is het nu toch echt mosterd na de maaltijd. Ik weet dat jij er niks aan kan doen Kira, maar de firma waarvoor je werkt doet zijn werk niet goed. Dank je wel tot zover. Ik laat het los.

Alle klachten die gemeld zijn door RobertVanPiggelenIsBoos