Klacht: 16 keer een verkeerde krant ontvangen!!!!

op 20 december 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wederom een verkeerde krant ontvangen! Hoe krijg ik toch geregeld dat ik iedere ochtend de Telegraaf in de bus ontvang???? Persoonlijk de bezorger aanspreken helpt niet. Op de eerste plaats spreekt hij nauwelijks Nederlands. Ook het steeds doorgeven van de klacht helpt niet!!!

Gewenste Oplossing:

Als ik iedere dag zonder problemen mijn eigen krant in de bus vind! Tenslotte betaal ik daarvoor.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 20 december 2017 om 09:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Cho Chia Yuen

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u vandaag wederom de verkeerde krant bezorgd heeft gekregen.

Wij vinden dit ook erg vervelend. Als abonnee van De Telegraaf mag u van ons een correcte dagelijkse bezorging verwachten.

Wij hebben uw melding dan ook met verhoogde prioriteit aan onze bezorgdienst doorgegeven. Wij doen er alles aan om de bezorging van uw krant verder correct te laten verlopen.

Ter compensatie zullen wij de gemiste kranten vergoeden waardoor u toch het aantal kranten ontvangt waarvoor u betaalt.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

BR-Webcare Team De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door D. van der Veer