Klacht: 1400 euro voor het ontstoppen van onze toilet

covidtestloket op 24 januari 2022 over Ontstoppingsdienst.nl in de categorie Loodgieters, Reparatie- en onderhoud diensten

na 1 uur werken , 15 meter frezen z zijn we 1.430,58 opgelicht .
na 3 dagen nog steeds geen factuur . wel ging de loodgieter niet weg tot dat hij betaald was .
3 x al gebeld met onstopingsvrij.nl over mij factuur en ge-email en nog steeds niets geen factuur.

dat dit bedrag niet klopt .

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ontstoppingsdienst.nl in behandeling genomen

Bericht van Ontstoppingsdienst.nl

6 maanden geleden - U vergist zich helaas in het bedrijf welke bij u langs is geweest. Wij waarschuwen op onze website al jaren voor dit soort malafide bedrijven: https://ontstoppingsdienst.nl/verhalen-van-oplichting-door-malafide-ontstoppingsbedrijven/ Ons starttarief betreft €85 ex btw voor het eerste half uur. Dat zou dus betekenen dat u bij ons niet meer kwijt zou zijn dan dit bedrag. Wij vragen nooit €1430,58 voor een uurtje werk. Wij vinden het zeer spijtig dat u bent opgelicht. Nogmaals wij zijn ontstoppingsdienst.nl en u heeft ons verwisseld met een ander bedrijf. Wij raden u aan om dit aan een kantonrechter voor te leggen. Wij vragen u vriendelijk de klacht bij het juiste bedrijf aan te schrijven en niets ons. Mocht u nog vragen hebben kunt u ons ook bellen op 085-130 64 64 of mailen [email protected] Team Ontstoppingsdienst.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ontstoppingsdienst.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ontstoppingsdienst.nl

Heeft op 16 mei 2022 om 13:24 geantwoord

Wij hebben meerdere malen geprobeerd om in contact te komen naar aanleiding van bovenstaande review wat is geplaatst over ons bedrijf. Wij zijn niet het bedrijf wat bij u langs is geweest. Helaas klopt het telefoonnummer niet wat is achter gelaten. Wij vragen u nogmaals om dit review te verwijderen en de juiste ontstoppingsbedrijf aan te schrijven.
Mocht u vragen hebben dan kunt u ons contacteren op 085-130 64 64 anders op [email protected]

Alle klachten die gemeld zijn door covidtestloket