Klacht: 13 maart in de bus in nog niet bezorgd ;-(

wateengedoe333 op 11 april 2018 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

L.S.

Op 13 maart j.l. heb ik bij drukkerij het Snorretje in Zwolle Zuid een zgn. bolletjes envelop ingeleverd die was geadresseerd aan J. Plaizier; Het Spaarne 12; 3448DZ Woerden met als inhoud 20 meter telefoonkabel, twee telefoonstekkertjes en een tang om deze stekkertjes aan de kabel te bevestigen.

Volgens de man van het Snorretje zou de envelop afgelopen vrijdag de 16e maart worden bezorgd, tot op vandaag is er in Woerden nog niets bezorgd, waar is mijn envelop gebleven

Gerard Burgman

Uiteraard als het poststuk alsnog wordt bezorgd !!

Net gebeld met Sandd dit duurde bijna een half uur, halverwege pakte iemand op van de klantenservice die zei dat ze van de receptie was, zij zette mij vervolgens gelijk weer terug in de wachtrij grrrrrr

Ze gaan een klacht registreren en verder komt het niet wat een waaardeloze postwegmakers zijn dit!!

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Dit bericht is NIET van Sandd maar van de klager!! Het pakketje is na deze klacht eindelijk gisteren 29 maart bezorgd in Woerden grrrrrrr

Alle klachten die gemeld zijn door